cgelmas ne yazık ki benim de kanamam var bebeği öğreneli bir ay oldu ve bir aydır ara ara kırmızı bazen kahverengi kanamam oluyor. Kahverengiden korkmuyorum ama kırmızı beni çok korkutuyor. Sadece akşamları fitil alıyorum doktorum iğne vermedi. Bu arada 8+5 haftalığım