sumayee_24 rabbim hayırlı evlatlar nasip etsin. Üzülmeyin… bende 6 haftalık düşük yaptım yoğun kanama ile. Sonra olmadı bebeğimiz aşılama yaptık tutmadı. Sonra tüp bebek yaptırdık. 8 haftalık kalbi durdu düşükle onu da kaybettik. Sonra tekrar tüp bebek yaptırdık. Şuan 21 haftalık olduk. Yine düşük tehtidim var. Miyom var ve hızlı büyüyor geçen hafta 2 gün hastane de yattım. Ağrılar yalancı sancı yaptı ve vücut bebeği atmaya çalıştı. Çok şükür şimdi daha iyiyiz. Eğer tekrar olursa 28.haftada bebeği alacaklsr.rabbim herşeyin hayırlısını nasip etsin inşallah. İçini ferah tut. Zor günler biliyorum ama rabbim en güzelini nasip ediyor. Bizi bizden daha çok seviyor.