sumayee_24 Kızlar düsük ihtimalim vardı 700 lerde olan beta-hCG 610 a düşmüş ama hastane farklılığı var iki sonuçta da sıkıntı çıkarmı sizce
Deletedmom355 sumayee_24 bn sabah sağlık ocağında verdim 10,8 çıktı. Aynı gün akşam devlette verdim 8,5 çıktı sabahına adet oldum. Kimyasal gebelik yaşadım. Büyük ihtimalle kimyasal gebelik yaşıyorsunuz.
sumayee_24 Pembe-mavi Pembe-mavi 5 gün adet oldum evet doktor kanamanın adet olduğunu söyledi oldum gecti tekrar kan verdim suan
sumayee_24 Deletedmom355 kimyasal olmadığını söyledi doktor cıma günü normal gebesin dedi kimyasaldan dolayı düsük ilacı falanda vermediler
Syma-35 sumayee_24 canım benim bi arkadaşımın beta hcg 3000 çıkmıştı 1 hafta sonra tekrar kan verdi beta hcg 1000’e düşmüştü daha sonra hemen doktora gitti doktor da ilk haftalarda değerler değişebilir demiş ama benim tam bi bilgim yok. Moralini bozma diyerekten söyledim bunu
Pembe-mavi sumayee_24 eğer kimyasal gebelik ise kanama ile değer düşüyor. Ama kanaman bitmiş. Bende kanama devam etmişti. Adet kanaması gibiydi. Sürekli yat wc dışında kalkma düşüğü tetikler. Duş alma. Bir kaç gün bekle doktorun varsa görüş. Ama birkaç gün bekleneni tavsiye ederim.
Deletedmom355 sumayee_24 bir kaç güne adet olursunuz. Kimyasal gebelikte değer ani düşüşe geçiyor malesef sonrası düşükle sonuçlanıyor. Umarım en kısa zamanda sağlıklı gebelik yaşarsınız.
Deletedmom355 sumayee_24 kimyasal degilse de şuan düşük yapmaya başlamışsın cnm aynı gün vermiş olsan kanı belki hastane farkı denebilirdi. Ama bir kaç gün sonra verdim dedin. Sağlıksız bir genelikmiş. Doktoruna görün istersen acill
Burcinn1703 Beta değeri düşüyorsa sağlıksız gebelik demek normalde 2 günde 2 kata yakın artması lazım üzgünüm 😓
sumayee_24 Deletedmom355 umarım tekrar verdik kan doktor istedi bakalım güzel haber gelirse paylaşırım 🤧
Pembe-mavi sumayee_24 Üzülme herşey Allahtan, hayırlısını iste. Ben iki tane kaybettim. Şimdi çok şükür gebeyim. Rabbim ol demeden hiçbirşey olmuyor. Çok güzeldim ama rabbim çok şükür bu günleri gösterdi. Dua et Meryem suresini oku. Ve dinlen sürekli dinlen….
Burcinn1703 Hakkında hayırlısı olsun ama kendini alıştır sağlıklı bir gebelik değil gibi görünüyor eğer değerler doğruysa