Mevakusunannesi mom101 38+0 ım ben hemen gelmesini istemiyorum hamilelik çok zor ama çok da güzel bir yandan bebeğime kavuşmak bir yandan da hamileliğe doymak istiyorum gününü doldursun sagliklica gelsin
slnko 36+3 deyim, hafta sonu kontrolüm var Doğum İçin gün verecek doktor ve ben nezle oldum bogazım çok agrıyor önereceğiniz biiey var mı kuzular lütfen cok fenayım😭😭😭😭
mom101 turunculuanne bendede bebek artık kanalda ve doğum pozisiyonunda ama miğde yanmam geçmedi hala🤦🏻♀️
Nur1126 mom101 inşallah son günlerinizi mutlu güzel huzurlu geçirin kendinize bol bol vakit ayırın bebişler doğduğunda birbirinize alışana kadar biraz zor oluyor doğum şeklinizi sakın kafanıza takmayın doğum hikayeleri videoları okup izlemeyin artık en çok etkileneceğiniz zamnlardasınız bebeğinize ve kendinize yoğunlaşın ve bol bol dinlenin o kadar muhteşem bir şeyle karşılaşıcaksınız ki kendinizi iyi hazırlayın çok çok güzel bir şey anlatamam herkesin hayırlı sağlıklı doğumlarınız olsun inşallah
Cgdm_018 mom101 36+3teyim sağdan sola donemiyorum. Kasık ağrısı ve yalancı sancılar artış gösteriyor. Ben de bazen gel artık kızım diyorum ama biraz daha büyüsün içimde bencillik etme diye kendime kızıyorum
mom101 Cgdm_018 aynısı bendede var birden öyle şiddetli sancı giriyorki artık doğuruyorum diyorum ama tık yok ayaklarımda şişti şu 9 ayda çok zorlu geçti ya hamileliğim bari doğum kolay olur inşallah🙏🏻
mom101 Nur1126 amin inşallah çok sağol canım ya yorumun için fakat en çok korktuğum bebek artık 6 haftadır doğum pozisiyonunda ve kanalda ben haraket edince eğilince felan acaba zarar veriyormuyum ona kafası felan sıkışıyormu ne kadar dikkat etmeye çalışsamda olmuyor insan ister-istemez eğiliyor ayakkabılarını felan giydiğim zaman karnımın sıkıştığını hiss ediyorum
Blackpink Mihrimah41 anladm cnm. Banada kilosu az biraz kilo aldir dedi bende oyuzden daha dursun istiyorum.
Nur1126 mom101 şöyle bir şey car çocuğun başı doğum kanalının ucunda kanalfa değil yani korkulacak birşey yok doğum bailadığında o kanala giriyor boşuna çekmiyoruz o sancıları hareketlerin karnın şiştiği için başı aşağıda olduğu için kısıtlanır dikkatte et zaten o pelvis kemiğin içine girmesi kolay olmuyor pelvis kemiğin başında bekliyor o şuan
mom101 Nur1126 teşekkür ederim canım ne kadar dikkat ediyorum ama yinede insanın elinde olmuyor bazen
Nur1126 mom101 korkulcak birşey yok 27 haftadan beri kanalda diyorlardı bana istediğin gibi hareket edebilirsin yani
Fatma_ali_38 39+1 den selam olsun🥳Gelmeyen kız yapmışız yerini çok sevdi galiba🥰Ne nişan he sancı hiçbişey yok hala😅