mom101 Merhaba kızlar doğum yapan oldumu aranızda ekim annelerinden? 36+2 günlüğüz artık doğurmak istiyorum ağrılara nefes darlığına miğde yanmalarına dayanamıyorum🤦🏻♀️
cagla24 mom101 38+3 den selam 🌸 dur bacım sırada biz varız daha biz doğuramadık ki 😂 gelmiyor bu bebişler aşırı inatçı çıktılar 🙊 doğum yapan arkdaşlarım oldu ben kaldım
turunculuanne mom101 38+6 ama hiç belirti bile yok 🤭 nefes güçlüğü mide yanması kalmadı bende bebek doğum pozisyonu aldı sanırım..
askdunyam mom101 37 olduk bugün daha gelmesin istiyorum valla ağırlaştım bayağı bayağı ama iki hfta daha dişini sıkar inşallah kızım 🙏🏻
mom101 cagla24 son ay çok zormuş ya artık yürümekte yatakta dönmekte bile zorluk çekiyorum😅 erken doğum riskim var onun için söyledim doktor 37-den o yana kalmaz dedi ama hala gelmiyor
mom101 turunculuanne bendede bebek artık kanalda ve doğum pozisiyonunda ama miğde yanmam geçmedi hala🤦🏻♀️
Blackpink mom101 bugun 39+3 olduk ama su nişan sanci falan hic biri yok henüz. Kizlar erken gelir diyorlar ama benimki nazli galiba.
Mihrimah41 Blackpink ya şöyle ilkinde de 41e kadar gelmedi suniyle doğum yaptım çok kilo alıp büyümüştü. Bununda çok büyümesini istemiyorum açıkçası. Bi de geçen hafta baktı doktor 2 cm açıklık vardı zaten. Bakalım artmış mı açılma bilmiyorum. Kesin bşy yok ama çrş hazırlıklı ol dedi
Blackpink Mihrimah41 anladm cnm. Banada kilosu az biraz kilo aldir dedi bende oyuzden daha dursun istiyorum.