Kbrklnc aybarsdefne benımkı ovulasyon testı canım bıde bugun yaptım ve daha koyuydu gercekten aklım durdu artık
aybarsdefne Kbrklnc ovulasyon testi olsun ikiside hormon ölçer ve hcg yüksek olduğu durumlarda 10 ve üzeri hamilesin demektir iki testin arasında fark yok hasta çoğu zaman eczanede ellerinde olmadığında gebe testi yerine obulasyon verirler çünkü mantık aynı
Nesse86 Kbrklnc Ya siz ovulasyon testiyle hamilelik testinemi bakiyorsunuz.Ovulasyon testi size yumurtlama zamanini gösterior yani LH nin yüksek oldugu zamanlari Hamilelik testi ist HCG yi ölcüyor
aybarsdefne Nesse86 LH de HCG de birbirini takip eden hormanlar çoğu zaman gebelik durumundada bu test bu sonucu verir
Neslihan_27 Kbrklnc benimde ilk yaptığım test böyleydi 1 hafta sonra yaptım net çıktı sonra kan verdim 3 haftalikti çok şükür şimdi 8+4 günlük demem o ki inşallah hamilesiniz durum onu gösteriyor
Merve43 Kbrklnc gebe değilsiniz gebelikte ovulasyon testi kopkoyu çıkıyor sizinki çok silik gebelik yok
Happybabyyy Kbrklnc bnce ovulasyon testi ile olacak is degil. Cnku koyulasmasi yumurtlama ile ilgili. Bence test alin
Nesse86 aybarsdefne Tmm siz daha iyi biliyosunuz demek ki burdakilere hic yorum yapmamak en iyisi herkesi bilgisiyle basbasa birakmak gerekir pardon.
Kbrayldrm Kbrklnc bu ovulasyon testi lh ölçüyor git gide koyulaşırsa ikiside o gün ve diğer 3 günü derlendirmeniz lazım yumurtlama gerçekleşiyor demek bu testler gebeliği vermez. Gebelik ölçen test hcg’dir. Yanlış bilgi veriyorsunuz arkadaşlar
Papatya13371 Kbrklnc hamile olduğumu öğrendiğim zaman bende lh testi yapmıştım ama iki çizgide kopkoyu kipkirmizi çıkıyordu hamilelik değil diye düşünüyorum
Kbrayldrm Kbrklnc çünki yumurtlamana göre koyulaşıyor bi kaç gün daha yap tamamen koyulaşınca ilşki olsun 3 gün falan değerlendirin