Miragee ben bekarken iki kez şeker yüklemesi yaptırmıştım onlar iğrençti.
Hastane bir toz veriyordu onu yarım litrelik suya atıp içiyordum, cidden kusacak gibi olmuştum.
Ama ilk gebeliğimde yapılan şeker yüklemesinde gazoz gibi kutuda bir içecek verdiler onu içtim daha kolay oldu ve midem bulanmadı.
Bu yeni sistem mi hastaneye göre değişiyor mu bilmiyorum ama.