Miragee canim valla hamilelik oyle bir sey ki 20 kisi yorum yapsa 17 si cok iyi gecti dese 3u cok zordu soyle midem bulandi boyle oldu falan dese biz gider o 3 yoruma takiliriz 😅 o yuzden bu dusunceleri at kafandan. Yarin temiz dusuncelerle git ve kendi tecrubeni yasa. Korkmaya ne gerek var simdi 🤗 hem umarim sana destek olur ama gecen ay bende 75lik yaptirdim valla turp gibiydim icecekte cok guzeldi ayrica bitti diye uzuldum 😅