IincciI KardelenYB Valla bizim ki hep hareketli yeri darılıyor ama kendi durmuyor 😅😅 hıçkırığı tuttuğunda da kalp atışı gibi tık tık üst üste hissediyorum bi 4 5 dk sürüyor canım
KardelenYB IincciI benim o haftalarda azalmıştı yeri daralıyor normal demiştik ama maşAllah sımdı kıpır kıpır hamileliğim boyunca en kıpırdak halleri şaşıyorum 😂
IincciI KardelenYB Valla ilk haftalar hep hareketlerini merak ederdim nasıl duygu diye. Şuan hiç azalsın istemiyorum çok tatlılar 😍😍
Adeviye KardelenYB ben dün gittim doktor 15 16 gibi gün veririm dedi dönmediği için zor olur demedi bildiğim kadarıyla bebek doğum kanalına girerse sezaryen daha zor oluyor
KardelenYB Adeviye öyle miii hımmm o zaman inşAllah dınmez benimki zorunlu sezaryen olacağım çünkü bende 😐
Adeviye KardelenYB Doktor artık çok zor döner dedi benimkine dönmez muhtemelen seninki de inşallah kolay olur hepimizin doğumu
KardelenYB Mom3 normal tabi bebiş nerde isterse orda duruyor sonra yavaş yavaş yukarı çıkıyor bazen hep asagoda kalıyor keyiflerine göre 🥰
KardelenYB Merve1656 bide o var benimki de nst He hep hareketli kalp atışı kaçıyor sürekli yakalama derdine giriyor hemşire 😂😂
Merve1656 KardelenYB evet evet aynı sorun bende de var ilk deda girdim geçen hafta Nstye onda da zor çekti hemşire 🤣🤣