KardelenYB Kızlar ya benimki günde 3 4 kez hıçkırıyor ve ben çok tuhaf oluyorum 10 dk felan sürüyor 35 haftadayız aşırı belirgin hissediyorum sizlerde böyle mi
Gzmmstf KardelenYB Benim cevabım biraz alakasız olacak ama 22 haftalığım genelde kasık bölgemde oynamasını hissediyorum ne zaman karnıma çıkar hissederim sizin kaçıncı haftada karın kısmında oynamaya başladı
KardelenYB Balkuzu01 aslında gıcık olurum hıçkıran insana bile kendim Bile yaşasam sinir olurum ama bunu hissedince içim eriyor sanki 😂🥰
KardelenYB Gzmmstf pozisyonundan dolayı olabilir canım ben hep karnımda hissettim hep yan yayar pozisyondaydı kızım hala da dönmedi belki asagıdaysa senin ki ondan öyle hissediyorsundır 😍
KardelenYB IincciI hareketleri nasıl daha oncekı zamanlara göre arttı mı yoksa azaldı mı yer darlığından 😍
IincciI KardelenYB Valla bizim ki hep hareketli yeri darılıyor ama kendi durmuyor 😅😅 hıçkırığı tuttuğunda da kalp atışı gibi tık tık üst üste hissediyorum bi 4 5 dk sürüyor canım
Adeviye Ben 38. Haftadayım hep göbeğimiz üstünde hissettim çünkü dönmedi dönmüyor 😊 kasıkta hissetmek güzel bir şey o yüzden benim yavrum yukarıda olduğu için kasıklarımda da hiç baskı hissetmedim
KardelenYB Adeviye benimkide dönmeyecek gibi duruyor ben sezaryen olacağım ama donmemesi sezaryen de zorluyor mu acaba bilginiz var mı
Adeviye KardelenYB ben dün gittim doktor 15 16 gibi gün veririm dedi dönmediği için zor olur demedi bildiğim kadarıyla bebek doğum kanalına girerse sezaryen daha zor oluyor