Neso_92 kendisi kötü değildir tabiki iyi bir doktordur ama her gebenin beklentisi farklı beni memnun etmeyen şey 3 gebe birden olması muayene odasında Sonucta özel hastanesi orası ve bir acele içinde olmak rahat rahat anlatım görmedim yetişmeye çalışıyo öyle çok kalabalık