Ben hamile kalmadan önce de kerime ye gitmiştim o zaman da iki dk da çıkardı bakmadan hamile kalınca mecbur gittim sultan hanım izindeydi aynen kontrolde bakmıyor Ki 2 hafta sonrası için kontrol veriyordu bana ama Sultan hanım gerçekten çok ilgili kanamam olduğunda 4 kere gittim hepsinde de inceledi dinledi muayene etti hastane de yattığımda da hem sabah hem öğle hem de akşam geldi kontrole , Kerime ise 6 ya doğru geldi eşim odasına gidip söylemesine rağmen gelmedi ki o zaman ultrason dr u kanaman devam ediyor her an kalbi durur demişti akşama kadar ölüp dirildik resmen