Yaman Bsraytkn ben son ayımda başlamıştım insuline eğer gene çıkarsa devam insuline geçmiş olsun inşallah geçer dikkat et çok valla son aylarda daha cok çıkıyor seker
Yaman Bsraytkn allah sağlıkla kucagina almayi nasip etsin cnm ben kavuştum 2 ay 16 günlüğüz allahım herkese yaşatsın 🙂