Aylalalalong ayni şeyleri ben yaşıyorum. 23+1 ikiz hamileyim, sigarayı bıraktım diye sanırım ya da ikiz olduğum için sürekli yeme isteği var icimde🥺
13 kilo aldım hamilelik başından beri. 1 hafta önce doktoruma kontrol için gittiğimde artık kilo almamam gerektiğini, aldığım mevcut kiloyu korumami söyledi. Şekerden de şüphelendi, şeker yüklemesi yaptık şekerim çıkmadi 🙏Diyetisyene yönlendirdi. Tatli, abur cubur, hamur işi, çok şekerli meyveler yasak. Tam tahıllı ekmeğe gectik. Günde 3 lt. Su tuketiyorum