Rumit benide bugün çağırdı ama gitmicem çarşambaya kadar beklicem yada yarın giderim belki ilk hamileliğim de 5 cm açılmaya gittim suni verdiler hemen 3 Saat çektim o yüzden korkuyorum açıkçası bende kendi sancımın gelmesini ve evde biraz çekmek istiyorum sancımı. Yarın gitmesemde çarşamba giderim büyük ihtimalle riske de atmak istemiyorum Allah yardımcımız olsun tez vakitte aynı anda gelir inşallah yavrularımız dua edelim birbirimize 🤲🏻☺️