39+5 deyim hala gelen giden yok bugün yoğun bi akıntım oldu nişan sandım doktorumu aradım nişan değil dedi şeffaf renkliydi doktorum pembemsi kormızı gelirse suyun bi de ağrın çok olursa gelirsin dedi ama ben yarın arayıp salıya randevu almak istiyorum eşim çok panik oldu hala neden gelmedi diye doktorum 41 beklemeyiz demişti kakasını yapar diye ne yapacağız nasıl olacak bilemiyorum