Benim bir arkadaşım hissetmiyorum diye dellenip haftasonu acile gitmişti. Yanlış olmasın o da 18-19. haftalarda falandı. Doktora daha önce hissettiğini söylediğinde doktor gülmüş. O hissettikleriniz başka bir şey ama neyse gelin kontrol edelim demiş. Bakmışlar tabii bebek maşallah çok iyi. Doktor demiş ki “ilk gebeliklerde ortalama 21.haftadakilerden önce hissedilenlerin çoğu gaz, rahmin göbek deliğine doğru yükselmesi veya organ hareketi. Ama hamile kadınlar birbirini gaza getiriyor. :)” O yüzden hiç canını sıkma. Bu olayı bildiğimden 16-17’de bir şey hisseder gibi olduğumda kendi kendime bunu hatırlatıp gülüyordum. Şimdi 20 haftalık hamileyim. Ancak bundan sonra hissettiklerimi ciddiye alacağım. Allah bebişlerimizi korusun. 🌸