Kertenkelemiz valla canım aynı senin gibiydim, herkes soruyor hissediyor musun diye. Yok diyorum, hııı ben hissediyordum o haftada falan. Gıcık oluyordum😂😂 ya hissetmiyorum napabilirim. 20den sonra bebek mi başka bir şey mi emin olamadığım çok nadir bazı hareketler olurdu. Şu an 22+2yim ve yaklaşık 1 haftadır evet bu bebeğim diyorum. Benim de ilk gebeliğim. İlk olunca nasıl bir şey olacağını da bilmiyoruz ya emin olamıyoruz. Hiç endişe etme. 20 ile 24 arası hissedilir genellikle. Zaten öyle her an da hissetmiyorsun sonraki haftalarda düzene biniyormuş. İçin rahat olsun 🥰💕