Benım çatı muayenem 37+6 da oldu.dr eline jel döküyor iki parmağını sokup bakıyor toplasan 3 saniye sürüyor. Ben de korkuyordum hiç de korkulcak bişey yokmuş ağrısı sızısı yok varsa da cinsel ilişkideki ilk an kadar diyim. Biz türk kadınları abartmayı cok seviyoruz sanırım yada birbirimizi korkutmayı😓 korkmayın kızlar korkulcak bişey yokmuş. Hatta ben normal doğumdan cok korkuyodum ben de normal doğumu bekliyorum belki onda da bukadar korkulcak bişey yoktur gözümde büyütmiyim dayanabilirim diye moral buldum🤷🏼♀️