Bebeğim ve benim için hangisi hayırlısıysa onu nasip et Allahım diye dua ediyorum canım. Bende 37+4 üm çatı muayenesi de oldum dün ve normal dedi bir aksilik olmazsa. Ama Rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin inşallah. Tüm hamilşleri de bir avaz da kurtarsın inşallah 🤲🏻🥰