gozde_sarisoy ben bir Urfalı olarak doktoruma sordum bu konuyu, malum biz çiğköftesiz yaşayamayız 😅 sadece etli olan için geçerliymiş bu yememe olayı o da çiğ et gebelikte yasak olduğu için. Yani et yoksa sıkıntı da yokmuş. Doktordan onay aldığım için rahatlıkla yiyebilirsin diyebilirim :) zaten düşününce sonuçta et çıkınca içeriği temelde bulgur, tuz ve baharattan ibaret ne zararı olacak ki 🙃