Bende çiğköfte yemek için ölüyordum doktorum ilk aylarda yasaklamıştı, eşime çiğköfte yemek için sana yalvarsam bile alma demiştim☺️ tabi o zamanlar canım çekmiyordu. Sonra çiğköfte aşerme ye başlamıştım. Eşime yalvarıyorum al diye ☺️☺️ o gün abartısız iki dürüm yemiştim 🙈 eve gelen misafirlerden yüzsüz gibi çiğköfte istiyordum ☺️☺️ hiç bir sıkıntı da olmadı çok şükür boşver yer hiç bişey olmaz Allahın izniyle 🥰