Betultosun bende 26.hactada yattım hastanede sancı dan ciğer geliştirici oldum antbytk tedavisi gördüm ama geçince normale döndük sancı olup açılma olmadığı sürece en erke. 37 ye kadar bekliyorlar. Sizde sıkmayın canınızı inşalalh sancı çıkmaz erkende almazlar.