Betultosun canım şöyle , doğum yapmak değil de yenidoğan hemşireliği yaptım dört yıl ve yaşamayanı olmadı yani yoğun bakım süreciyle evlerine taburcu oldu bebekler . Yani kilosu İçin, beslenmesi ve solunum desteği için yoğun bakıma alınır bir süre. Kendisi emebildiğinde, destek olmadan solunumunu yeterli şekilde yapabildiğinde taburcu edilir