Cemrenur idrar kültürü iste bi de doktorundan. Mesela bende de enfeksiyon oluyor ara ara ama gelip geçiyordu böbrekler için idrar kültürü istemişti doktor “bakteri üredi” yazıyordu normal idrarda çıkmamıştı mesela canım.
Ya da belki akıntı fazlalaştı dedin ya enfeksiyon ilerlemiştir öncekilere göre oyuzden artmışta olabilir