Cemrenur benimde 1 aydır aynı şekilde ya sağlıkocağındaki ebeye sordum, normal dedi, haftaya kontrolüm var doktoruma soracağım bakalım. Ama çok fazla oluyor dediğin gibi su gibi bazen sarı, iç çamaşırımı ütülüyorum, elma sirkesi su karışımı yapıp onu kullanıyorum ama çözüm olmadı bakalım mecbur bi ilaç bişe kullancaz galiba😑