Asya29_aslnyrk twoboys05 korkma bendede öle oldu 2000 çıktı değer doktorda görmedi keseyi 3 hafta sonra gel dedi gittim geç döllenme olmuş keseyi de bebeğide gördüm kalp atışını da duydum şükür sendede öledir büyük ihtimal
Hifask44 twoboys05 benim de ilk başta kalp atışı duyulmadı 7 haftalıkken alttan muayene de duyuldu seninde görülür kalp atışı duyur inşallah en yakın zamanda
Arslnyldz twoboys05 canım şuan görünmesi için çok erken . Haftaya kese görürsün 2 hafta sonra da kalp atışı merak Etme
Nesse86 twoboys05 Hcg cok yüksek hamilelik var ama Kesenin görünmesi icin sanirim 5000 den 10000 e kdr olmasi gerek