Merhaba arkadaşlar yeni katıldım aranıza. İdrar testim net bi şekilde çift çizgi kan testim beta hcg 1969 çıktı randevu alıp gittim kese görünmedi haftaya gel dedi kafam karıştı bebek yok mu yani doktora sordum keseyi görmeden bilemeyiz keseyi görüp kalp atışını duymamız gerekiyor dedi var mı yaşayan bu durumu?