Melikealbayrak Zeyyno_ bende 30 haftalarım başında neler çektim bir kaç gün lansor yazdırdım doktora sabahları aç karnına içiyorum mis asla yanmam olmuyor rennie işe yaramadı bende
Sezensu Zeyyno_ Az yandığı zamanlar sadece sade soda. Ama ilerleyen dönemde cayır cayır yanmaya başladı o zaman sadece gaviscon şurup geçiriyordu. 36. Haftadayız biraz rahatladım çok şükür şuan soda veya süt ile hafifliyor
threestar Zeyyno_ salça domates acı ekşi hiç bir şey yememeniz lazım ilaç içmek istemiyorsanız 😕 asitli seyler özellikle, portakal limon bunlar da yakar
Zeyyno_ deryakuralerturk ilaç kullanmak istemiyorum ya kan ilacı kullanıyorum zaten normalde de ilaç kullanmam hiç hamilelikte kullandım sadece 😌🙏
Ssmzsh Zeyyno_ emilimi olmadığı için doktorum gaviscon önermişti eğer elma,süt,yoğurt fayda etmezse Gaviscon kullan dedi bana gece uykumdan uyandırıyor mide yanması Berbat ama direniyorum bana süt iyi geliyor şimdilik
Aylnyzc Akşam yemeğini 7den sonra yemeyin.çay kahveyi de yatmadan önce içmeyin.en önemlisi baharatlı yemekler mideyi mahvediyor ve yemekten sonra 2 saat kadar uzanmayın mide kapakçığından yukarı kaçıyor çünkü mide asidi .asidi dengelemek için de ılık süt çok etkili oluyor.