Ozdmrkbraa Asel-2147 farkettim ki 3.trimester de tekrar başa sarıyoruz son günlerin canım bol bol uyu dinlen en iyisi
Omerve19 Ozdmrkbraa herkes ayni seyi söylüyor simdi ne kadar uyusan kârdır uyuyabiliyoken uyu diyolar demek ki simdi uyumamiz lazim 😀😀
Ozdmrkbraa Omerve19 evet bana da herkes öyle diyor iki gün sonra bu uykulara hasret kalacaksın diyorlar 😂
busbus35 Yemin ederim kavun karpuz yatarak buyurmus benim kıdemi hesap bende fırsat bulunca yatıyorum ❤️😁Allah’tan oğlum öğlen uykusunu seviyor bende onla yatıyorum hemen yalnız bende gece uykusi yok 😁