27+3 haftalık hamileyim sanki ilk haftalarımdayım öyle bi uyuma isteği öyle bi sersemlik var size anlatamam kahvaltıyı yapıp kendimi yatağa zor atıyorum yatmayım diye kanepede oturuyorum oturduğum yerde uyuyorum ilk haftalarda Ramazan’a denk gelmişti oruçla beraber acaba ondan mı böyle ki diyordum şimdi tekrar mı başlıyor acaba bu durum 🙄🤦🏻♀️