threestar Dygu21 istediğiniz yerde yaptırabilirsiniz Anadolu yakasında iseniz Maltepe Tıp merkezinde 310 tl’ye Yapılıyor
Merimex threestar Maltepe de hangi hastaneye gidiyosunuz bende maltepedeyim deltaya gidiyorum şimdilik
elisas-mom Hiç birinizin doktoru yapmıyor o çok detaylı brsey perinatoloji uzmanı yapılıyor. Araştır dışarda başka bı hastanede yaptırıp kendi doktoruna gösterebilirsiniz canım. Hatta uzman baktığında herşeyini söylüyor çok bilgilendiriyor her ayrıntısına bakıyor. Ücret olarakta 200 den başlıyor ben 30 haftaligim bende 250 ye yaptırmıştım.
Gly_87 sue92 merhaba bisey sormak istiyorum,detayliya tok veya ac karna gitmek,veya su icerek gitmek vs biseyi etkiliyomu,bi arkadasm gitti ,banada gitmeden 3-4 saat bisey yeme ama su ic dedi.ne alaka cozemedm 🤣🤣
ikibebekannesi Gly_87 tam tersi karnın tok olsun hatta tatlı bir şeyler de ye ki hareketlensin izlemek çok eğlenceli oluyor
threestar Gly_87 ben detaylıdan önce çikolata yiyenler biliyorum bebek daha fazla hareket etsin diye 😅
Gly_87 ikibebekannesi ben de öyle dusunyorum zaten,normal zamanda ultrasona giderken bile cikolata yiyip gidiyorum,arkadasm bole diyince sasrdim 😄😄
Mrwodabasi Arkadaslar bebegin olcumlerinin rahat yapilmasi için annenin 2 saatlik tokluğu olmasi ve tatli yememesi oneriliyor. Bir de bazi merkezler radyoloji uzmanlarına bu islemi yaptırıyorlar daha uygun fiyatli oluyor ama bu da yanlis. Detayli ultrason icin perinatoloji alaninda uzmanlık yapmis bir doktor size yardımcı olabilir. O yuzden gideceginiz doktorun perinatolog olup olmadıgini sorgulayi n. Eger radyoloji uzmanina yatıracaksaniz bebek icin sadece fotosunu çekinmek için gitmis olursunuz. Bir radyalog bebeginizin kalbine giden damarin kan akis hizini bilemez. O yuzden ince eleyip sık dokuyun derim.
nazlibaharim Merhaba ben de geçtiğimiz haftasonu detaylı ultrasona girdim. Kontrole gittiğim hastanede perinatolog vardı çok dolaşmak istemediğim için yine aynı hastanede yaptırdım çok da memnun kaldım bebeğimin ölçmedik yeri kalmadı :) Oktay kaymak çok tecrübeli bir doktor internetten de okumuştum zaten Allah’a şükür bir sıkıntı da çıkmadı ama sabah randevusuydu bence öğleden sonra güzelce karnınızı doyurup tatlınızı yiyip öyle gidin 😊 bebeğim dönmeyince ara verip merdiven çıkıp yürüyüş yaptım bişeyler yedim öyle gittim nazlı hanım ancak ozaman yüzünü gösterdi 🐣