Zerin1234 almanyada ü harfi yok adamların alfabesinde yani ş de yok ama Busra yazar belki diye bekledim oturum kartımda buesra görünce şaşırdım. Mecbur böyle olcak bizim alfabemizde yok bu harfler bu sesler diyorlar yani yapacak bişey yok. O yüzden çocugumuz da isim konusunda sıkıntı yaşamaması için mecburen içinde ç ş ğ ü harfleri olmayan isimler bakmak zorundayız