Zerin1234 Yaaa ama ne koyarsan koy yine o aitlik ekini getircekler Ayşe olsa ayşem, Fatma olsa fatmam zaten diycek Allah nasip ederde kaderinde ki hayırlı olanla karşılaşırsa ☺️ben ve eşim şirin ismini çok seviyoruz aslında ama yurt dışında yaşadığım için ş ç ğ gibi harfler isimde sorun oluyor. Eşimin adı ferhat. Kızımız olursa şirin koyalım mı ferhat kızı şirin demiştim 🤗🥰 onun da çok hoşuna gitmişti ama dediğim gibi ş harfi sıkıntı oluyor. O yüzden ikinci bir alternatifim berili düşünüyoruz kızımız olursa 🌸💕 sende gerçekten içine siniyorsa şirin ismi, eşini ikna etmeye çalış. Bizim şirinimiz de, sen şirinim diyceksin de belki ikna olur 🤗💕