Hanimlar lutfen cevablandirirsaniz sevinirim 27+1 hamileyim belimde karnimin awagisida cok agriyor ara sira keciyor yalniz dinleniyorum uzaniyorum ama bu durum beni endiwelendiriyor acaba benim durumumda olanlar varmi erken dogumdan cok korkuyorum nisan gelmesi olursa nerden bilirim acaba nolursunuz bana yardim edin doktoruma soyledim doktorum bana cocugun buyuduyu icin boyle agrilarimin oldugunu soyledi ve benden sorduki kirmizimtil wey geldimi bende hayir dedim ama o gunden sonra cok endiweliyim hep kontrol ediyorum acaba gelirse birden haberim olmaz diye cok korkuyorum aybawi sancilarim oluyor benim haftamda olub benim gibi olanlar varmi lutfen cevaplayin