Duyguahmt bu gidişle ben de 36dan sonrasını göremiycem galiba🙈 valla canım sebep olarak tiroid, enfeksiyon,ateş yüzünden olabilir dedi. Bütün sonuçlar normal çıktı sadece kanda crp çok az yüksek çıkmış ama önemsencek bi değer değilmiş🤷🏻♀️ Ben de sancıları hiç hissetmiyorum ağrım sızım yok o yüzden sadece ciğer geliştirici yapıldı bizim tombik 3 kilo 50 cm olmuş doğarsa da doğsun artık dedi doktorum😂 bol su ve istirahat önerdi