Meryembus özel hastaneye gidiyorum doktorum bi turlu tahminde bile bulunmuyo netlesmesini ve net bi sonuc vermek istediğini dile getirdi 12 hastayken erkek dedi acilde ki doktor hatta bacak arasinida cekti resmini verdi pipimi kordonmu başka biseymi bilmiyorum hep erkek annesi olduğumu hissettim ilk baştan bugüne kadar suan 14+4 haftasındayız tüm belirtilerim erkek bebeğe çıkıyo doktorumuz 16. Haftada gel dedi 😁😁 gel bana sor zman hic gecmiyo bide diyorum baxak arasini göstermezse veya daha sonralarda değişirse naparim ben 😁😁bekliyoruz heyecanla 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️