Diamondbaby Ezgi06 benim gebeliğimde 2 doz vuruldu. Doğumdan sonra bir doz daha vurdular ve senesi gelince 4. Doz da olacağım yani o da Kasım ayında. Zaten hemşirem 10 yıl korur dedi aşı takvimindesin diye bilgi verdi
Diamondbaby Ezgi06 bir de mutlaka kolunu hareket ettir ve buz kompleksi uygula. 1. Aşımda kolumu kıpırdatamadım, 2. Aşımda buz kompleksi uyguladım hareket ettirdim ve üzerini yatmadım hemen toparlandı
DefneUraz Ezgi06 inşallah çevremdekiler hamile olduğumu öğrenince sen nasıl doğurcan demeye başladılar zaten 😄