Ezgi06 Canım ben ilk hamileliğimde oldum hamileyken 2 doz yapıyorlar hamilelikten sonra 3 doz daha yapıp 5 e tamamlıyorlar ve 10 ya da 15 sene olması lazım etkisi devam ediyormuş 5. Dozu bu hamileliğimde yaptıracaktım ama doktorum yaptırma erken doğumu tetikliyor dedi bende ona çok güvendiğim için yaptırmadım