Tgcehalil Bende ilk bebegimi aralikta kaybbettim dusuk oldu 14 haftalikti . 2 ay sonra 1 sene olucak ama ben hala hamile kalamadim hayit otu ve aslan pencesine basladim insallah rabbim kimsenin kucagini bos birakmaz .
132025 Seda6019 ben 2 ay korundum sonra denedim bende korktum aynısını yaşarmıyım diye yaşadım da malesef inşallah bi daha yaşamayız 🤲
198697 Seda6019 bebeğimin kalbi durması sonucu düşük yaptım. Üstüne 1 kez adet oldum şu an hamileyim 7 haftalık. Şimdilik sıkıntı yok sağlıklı gibi inşallah böyle devam eder💕