Ben Kasım’da bir aylık hamileyken sebebsiz düşük yaptım sekiz dokuz ay çok uğraştım stres yaptığım için bir türlü olmadı artık düşünmemeye başladım olursa olur olmada olmaz dedim eşim bıçaklandı ölümden döndü hastanede iki ay kaldı ben adet olmayı bırak aklıma hiç birşey gelmiyordu eşim hastaneden çıktı bende aşırı baş dönmesi oldu bene test yapayım dedim hamileymişim hemde iki aylık çok şaşırdım şimdi yedinci ayıma girdim ve benim yaşadıklarımı kim yaşasaydı bekli bebeğini kaybederdi ama rabim bana oğlumu bağışladı 7 girdik inş sağlıkla kucağımıza alacağım gün gelecek tabim kimsenin kucağını boş bırakmasın unutun aklınızdan çıkarın hemen oluyor stres mahvediyor