arkadaşlar ankarada olanlar atatürk eğitim ve araştırma hastanesinde kadın dogum polikliniğine gidip ben ayrıntılı için gelmiştim diyosunuz onlar ultrason birimine gönderip gün veriyolar Ali İpek diye doktor var alanında çok çok iyi daha önce özeldeydi 250 tl ödemiştim ikinci çocuguma hamileyim nerede oldugunu araştırıp buldum devlette olduguna sevindim herhangi bir ücret ödemeyeceksiniz 😊