Kbrklnc benimde eşim askeri personel seni çok iyi anlıyorum bu konuda,bende şu an 7+2 deyim çok yeni gebeliğim.Adet günümde ve sonra ki 2 gün sonra hep adet olcakmışımm gibi bekledim tüm belirtilerde vardı kasık ağrısı halsizlik göğüste hassasiyet ama bebek varmış hemde tedavi olmaya gitcekken 2 senenin sonunda.bi gün hamile kalırsam yazıcam demiştim bende çok araştırmıştım çünkü böyle.Umarım mucizen içindedir