Aysegul92 tugba hanıma bende 2 kere gittim ama hic begenmedim ve bence fiyatı fazla ben muglada takipliydim tayin sebebiyle geldim mugladaki doktorum da 250 liraydı ama herşeyine bakardı cok ilgiliydi 7/24 her şikayetimde arardım bi muayenesi 40 dk sürerdi tugba hanımda onu bulamadım soru sordugumda da rahatsız oluyor işine karışılmış gibi düşünüyor ama kendisi bilgilendirmesi gerekirken ben soruyrum her neyse beklentimi karşılamadı acıkcası ve dogum fiyatları da cok pahalı