Morcivert07 Oyagunaydin ben Mehmet kaloya gidiyordum. Dogumu onda olmadım ama 7 ay boyunca çok ilgilendi. Hafta sonu bile arayıp soru sormuşluğum vardı. Akdamar hastanesinde
Oyagunaydin Morcivert07 nasıl bir doktor sizin fikrinizce bende gitmeyi düşünüyorum da. Birde neden orda doğum yapmadınız acaba
ilknr_ylmz94 Morcivert07 bende her istediğimde ona ulaşıyorum tatil de olsa gece de olsa acil durumlarda geliyo müdahale ediyor her türlü soruyu rahatlıkla soruyorum
Morcivert07 Oyagunaydin Antalya da dogum yaptım ben Vanda kimsem yok die. Mehmet bey çok ilgileniyor. Ultrrasonda 10 15 dakıka bakar her soruma cevap verir. Ben çaldırandaydım bişey olunca sürekli gidemediğim için ağrım olsa arardım. Hep cevap verirdi
Morcivert07 Oyagunaydin Mehmet bey onun için üniversiteye yönlerdirmişti ama ben Antalya da oldugum için detaylı haftasında orda girdim
Oyagunaydin ilknr_ylmz94 nasıl oluyor peki anlamıyorum beynim durmak üzere yarı yarıya ölçtü ikiside. Çok yüksek bir rakam olsa kendi doktorum da beni uyarmaz miydi diye düşünüyorum
Morcivert07 ilknr_ylmz94 evet şimdi muğladayım geçen kulaklarını çınlattım Mehmet beyin buradaki hiç bişeye bakmıyor 🤣
Oyagunaydin Morcivert07 canım Van bölge de 8.6 ölçüldü üniversite hastanesinde 4.4 ölçüldü ve telaşlanacagin bir durum yok dedi 4.4 ölçen. Bölgedeki anlattı riskini yaşın genç ikili testin temiz çıkmış ihtimal vermiyorum dedi ama içimize kuşku düşürdü
Morcivert07 Oyagunaydin cnaım ben ikili test yaptırmadım ilk gebeliğimde şimdi yine yaptırmıcam. Çünkü yanlış ölçüm çok cıkıyor benım kuzenime doktoru kesinlikle beyinde hasar var dowm sendromu dogıstan dedi bütün hamileliği zehir etti kendine. Kızı şuan 5 yasında ve hiç bişey yok. O yuzden kafaya takıp kendine zehir etme hamileliğini 21..haftada detaylıya gir orda en ince ayrıntısına kadar bakarlar.
Mennu Oyagunaydin Oyagunaydin bölgede direkt sirasiz gidebiliyormuyuz bende detayli yaptircam ama bölgeye doktor sevk etmesi gerekir demişlerdi bana siz nasil yaptınız acaba
Busrabrk34 Oyagunaydin evet iletişim konusunda biraz sıkıntı var bende en başından beri Feyza hanıma gidiyorm
Oyagunaydin Morcivert07 canım detaylı ultrasona girdim orda söylediler her şeyi normal 22. Haftada girdim işte ikiside farklı ölçtü
Nilirem Oyagunaydin evet arkadaşım cok begeniyo bende vana geldim iyi bir doktor arayışındayım buradaki bayanlar hep bayan doktor tercih ettigi icin bayan doktorların adı iyi diye cıkmış ama ben begenmedim özeldeki bayanları kadım beye fiyat yüksek diye gitmedim acıkcası ama 250 ise bende gidebilriim
Oyagunaydin Nilirem valla canım ben işte bu durum için aradım muayene ücreti 250 dedi ordaki sekreter gerçekten bende memnun kalırsam onunla bile devam edebilirim birde Mehmet kalo yu denemek istiyorum
Aysegul92 Dr Tuğba atasaral a gidiyorum . İlgisi , bilgilendirmesi , zaman ayırmasından çok memnunum. size de gönül rahatlığıyla tavsiye ederim .
Mennu Aysegul92 klinigi nerde acaba fiyatı nedir ayni zamanda dogumu heee3e yaptırıyor detaylı da yapıyor mu ayy cok soru oldu ama artik bu doktor bulmam lazim benim de kafamda sürekli sorular
Nilirem Aysegul92 tugba hanıma bende 2 kere gittim ama hic begenmedim ve bence fiyatı fazla ben muglada takipliydim tayin sebebiyle geldim mugladaki doktorum da 250 liraydı ama herşeyine bakardı cok ilgiliydi 7/24 her şikayetimde arardım bi muayenesi 40 dk sürerdi tugba hanımda onu bulamadım soru sordugumda da rahatsız oluyor işine karışılmış gibi düşünüyor ama kendisi bilgilendirmesi gerekirken ben soruyrum her neyse beklentimi karşılamadı acıkcası ve dogum fiyatları da cok pahalı
Aysegul92 Oyagunaydin evet kendi kliniği 250 TL ama bir kontrol bir muayene oluyor kontrolde ücret almıyor