Esenn deletedmom592 hayır bakmıyorlar öncedenmiş o alttan muayene zaten bebek içinde zararlı iyi birşey değil ilk muayenede
deletedmom592 Esenn peki normal bakti goremedi baska bir tarihe mi gun verir canim yinede bakmaz mi yani
Esenn deletedmom592 Bakar tatlım kese beliriyor zaten. 6 haftalık iken de kalp atışlarını duyarsın inşallah Rabbimin izniyle.
Haticesalan Selinnar bende erken ogrenenlerdenim 4hatalikten öğrendim 3 gün vardı adetime bugün 6 haftailk olduk konrolüm vardı keseyim gördü güzel gidiyor felah dedi doktor inşallah görmüşsünüzdür
Sedayznn Kızlar keseyi 5.haftada gördük doktor 5-6mm dedi kaç haftalık dedim 5-6dedi net bişi söylemedi 10gün sonra tekrar gel dedi ama o doktora gitmicem ilgi vs hiçbişi yok