Berzep Hayatının değişmesi ve artık hiçbirşeyin eskisi gibi olmaması sizi çok yıpratmış. İlk günlerde bana da oldu ağrılarım geçmiyo ,bebeğim bakıma muhtaç ve ona annem bakıyo. “Allahım dedim ben naptım ölücem bu ağrılarla ,olmasa mıydı, doğurmasa mıydım” Asla uyumuyodu hep ağlıyodu ben alamıyodum annem bakıyodu. Kucağıma alamıyorum ilgilenemiyorum çünkü iğrenç bi haldeydim. Ama şimdi 1,5 ay oldu çok şükğr daha iyiyim ve dönüp baktığımda neler düşündüm diyorum kendime kızıyorum ama elinde değil zorlanıyosun eskisi gibi değilsin kolay bi dönem değil çocuktan sonrası.
şimdi bakıyorum oğluma bana gülümsüyo, bana muhtaç ağladığında kucağımda kokumu alıyo susuyo ve tebessüm ediyo. İçimde çiçekler açıyo ona baktıkça.. Eşim çok destek oldu bu süreçte onun ve annemin sayesinde toparladım. Bebeğin sana muhtaç ve senden bi parça. Allahım bi lütfu sana. İnşaallah geçecek bu günler kötü düşünme bi destek al istersen 💕