Berzep Elbette hayatımız eskisi gibi olmayacak, bambaşka bir birey geliyor, bu çok normal. Ben çocuk sahibi olmadan önce çok korkan çok büyük sorumluluk hayatının kısıtlanması olarak düşünen biriydim. Gezmek, işimde iyi olmak, eşimle hayatın tadını çıkartmak isterdim hep. Yaptım da. Ama sonra yavaş yavaş, hayatın böyle d etadını çıkarabiliriz diye düşünmeye başladım, minicik dünyalar tatlısı bir bireye anne baba olma fikri çok güzel gelmeye başladı. Ve çok şükür hamileyim, iyi de geçiyor grnelde pozitif bakmaya çalışıyorum hep. Ara ara aklıma güzel kızıma layık bir anne olabilecek miyim korkusu geliyor fakat olumlu şeyler düşünerek uzaklaştırıyorum kendimi. Nacizane tavsiyem, siz de öyle yapmaya çalışın. Biliyorum başta zor oluyor, ama insan sonra düşünmeye başladıkça pek çok pozitif yan buluyor. Bu güzel zamanlarınızı bitanecik bebeğinizle çok daha verimli, iyi hissederek geçirebilirsiniz inşallah. Bir de ben spor, yürüyüş çok seviyorum. Size de çok iyi gelebilir eğer hayatınıza dahil etmediyseniz düzenli sporu bir deneyin derim ben. Yürüyüş de çok iyi gelir, inşallah bu zamanlarınız geçecek..