Merhaba güzel anneler bugün doktora gittik bebeğimizi gördük kalp atışını duyduk ama kese dışında küçük bir kanama alanı gördü doktor o söyleyene kadar lekelenmem, ağrım vs olmamıştı progestan kullanıyorum her gece yatmadan fitil olarak böyle birşey yaşayan başından geçen var mı korkuyorum 😔