Memetzeynep merhaba ben de 14+1 im genel olarak güzel geçiyor iki hafta sonra kontrolümüz var cinsiyet için gidicez 🤗bi kaç gündür bi sağda bi solda kasık ağrılarım oluyo, sık sık acıkmaya başladım ve zayıfım göbeğim çıktı bariz belli yani😊 artık ben burdayım diyo bebeğim